Tuesday, February 1, 2011

ÉN VAGYOK

Kedves Testvéreim és Barátaim,

Az előző alkalommal egy kérdéssel nyitottam a bejegyzésemet. Hadd folytassam tovább ezen a vonalon azt, amit Jézus a szívemre helyezett.

Szeretném egy Bibliai verssel kezdeni, amit a tanítványok tettek fel Jézusnak, miután lecsendesítette a vihart. Hadd emlékezzek meg arról, hogy én is azok közé a tanítványok közé tartozom, aki feltehetem ezt a kérdést Jézusnak. Logikus, hogy ha valamit kérdezünk valakitől, akkor azt azért kérdezzük meg, mert szeretnénk választ kapni rá. Hadd legyek az a tanítvány, aki felteszem ezt a kérdést Jézusnak:

Mt 8,27
Az emberek pedig elcsodálkozának, mondván: Kicsoda ez, hogy mind a szelek, mind a tenger engednek néki.

Tudom, hogy Jézus meg is válaszolta ezt a kérdést, már az Ószövetségben, amikor Mózes találkozott vele az Égő csipkebokornál. Nemcsak azért kérdezem ezt Jézustól, mert nem tudom a választ, hanem azért, mert ez arra ösztönöz, hogy utána nézzek, és emlékezzek arra, hogy Jézus mikor mit válaszol erre a kérdésre. Személyesen feltehetem neki ezt a kérdést, és személyesen tőle hallhatom a választ is arra. Mindaz csak egy része lenne, amit a Bibliában elmondott, hogy mi minden Ő a számomra. Csak azt írom be ide, amit az Égő Csipkebokornál, Mózesnek válaszolt, ami mindent összefoglal, hogy Jézus mindig az lesz a számomra, akire épp a jelenben szükségem van. Kezdve azzal, hogy ÉN mit jelentek a számára, hogy ki vagyok én az Ő szemében. Ha nem tartana értékesnek, és nem lennék az a szemében, akinek lát, akkor nem mondaná el azt sem, hogy mi minden szeretne lenni a számomra.

Amit Isten az Égő Csipkebokorban mondott Mózesnek:

2Móz 3,14
És monda Isten Mózesnek: VAGYOK A KI VAGYOK. És monda: Így szólj az Izráel fiaihoz: A VAGYOK küldött engem ti hozzátok.

Ő a VAGYOK, aki elküldte Mózest Egyiptomba Izrael népéhez. Ő az ÉN VAGYOK Jézusban, aki nem csak elküldött valakit, hanem Jézusban maga a VAGYOK jött el hozzánk.

Innentől kezdve láthatjuk azt, hogy Jézus mennyire szeretne MINDEN lenni a számunkra, amire/akire szükségünk van. Jézus féltékenyen szeret, és szabad akaratot adott nekünk. Némán ugyan, de nagyon fájó szívvel, FÉLTÉKENYEN és EGYEDI módon szeret minket, ahogy SOHA SENKI nem fog szeretni minket. Miért? MERT Ő A VALAKI, Ő A VAGYOK az életünkben. Meg akarja értetni velünk, hogy az EGYETLEN SZÜKSÉGES DOLOG, hogy Ő AKAR LENNI a VAGYOK, a MINDEN az életünkben. Soha senki nem fog örök szeretettel szeretni, mert Ő örök, és csak azok élhetnek vele örökké, akik elfogadják az Ő örök szeretetét, és a vele való örök kapcsolatot. JÉZUS ÖRÖK és rajta kívül nincs örök szeretet. Rajta kívül nincs IGAZ SZERETET, mert Ő AZ IGAZ SZERETET. Ha mindent felsorolnék még, hogy ki Ő, soha nem végeznék.

A lényeget akarom kihangsúlyozni: Ő A FÉLTÉKENYEN SZERETŐ ISTEN, AKINEK MI MAGUNK KELLÜNK. Ő A FÉLTÉKENYEN SZERETŐ VŐLEGÉNY, AKI EGY ÖRÖK KAPCSOLATRA JEGYZETT EL, ÉS AKAR ELJEGYEZNI MINKET.

Ő AZ EGYETLEN SZÜKSÉGES DOLOG. A többi ha nincs, a többi nem szükség, csak ajándék, TŐLE, A VŐLEGÉNYTŐL.

Remélem áldás számotokra.

Ha rájövök hogy kell nyitni fogok egy oldalt, ahová bárki leírhatja, hogy számára KICSODA JÉZUS a jelenben, hogy egymást építhessük, bátoríthassuk. Mindezek mellett ne felejtsük el azt sem, hogy JÉZUS AZ EGYETLEN!

Isten áldjon titeket, Orsi

No comments:

Post a Comment