Sunday, April 5, 2009

Szomjazom, Jézus

Sziasztok!
Most értem haza és már nagyon fáradt vagyok, de nem bírtam ki, hogy ne írjam le nektek azt a bizonyságot, amit átéltem az Úrral a hétvégén.
Péntek-szombat-vasárnap Vajtán voltam egy ifjúsági konferencián, aminek a témája: Szomjazom Jézus!
Sátán minden erőt megpróbált befektetni, hogy mi ne mehessünk el Vajtára, de nem sikerült neki.
Pénteken 11:00 helyett 13:30 körül indultunk, mert az egyik kocsinak volt valami a sebváltójával és az egyik lány, haza szaladt, a másik autóért.
Útközben minden nagyon jól ment egészen Sárbogárdig.
Sárbogárdon volt egy karambolunk, amire Sátán azt hitte, megállíthat.
Úgy történt, hogy mi 3 autóval mentünk és előttünk, még ment másik kettő és az első autó, ami nem hozzánk tartozott hírtelen lefékezett. Még az elöttünk levő két autó meg tudott állni, de mi már nem és nem volt elég a féktávolság, megtoltuk az előttünk lévő másik 3 autót.
Isten ajándéka: nem történt személyi sérülés és az, hogy nem volt balhé.
A mi kocsinknak elfolyt a hűtővíze azzal nem tudtunk tovább menni és ott Sárbogárdon betoltuk az egyik udvarba, ahol egy szerelő lakott.
Vajtáról kijött elénk egy autó és a másik két autó, közülük az egyik teljesen ép maradt mentün tovább. 16:00 helyett 19:30-ra érkeztünk meg.
Kaptunk meleg vacsorát, közben azért imádkoztunk, hogy a konferencia ideje alatt, ne foglalja el ez az ügy az egész agyunkat, mert ez is Sátán célja, hogy elvegye a figyelmünket Isten szeretetéről.
Jött le Bence megnézni, hogy minden rendben van-e és nekünk olyan jó hangulatunk volt, azt mondta Bence számára ez bizonyság.
Utána állítom nektek, hogy a Debrecenieknek volt a legjobb hangulata.
Minden tanítás nagyon jó volt.
1. Esti tanítást Gémes Tomi tartotta a Váci pásztor, ami nagyon jó volt.
2. Szombat reggel Stanzel Balázs tanított. Az ő tanításából két mondat nagyon megütötte a figyelmemet:
  • Nekem Isten ül a trónon sz életemben, vagy valami/ valaki más?
  • Arccal a porba, leborulni Jézus előtt
3. Szombat este a Német Jani tanított
4. Vasárnap azaz ma reggel az Arányi Norbi tanított és az ő tanításából is volt két mondat, ami megragadott:
  • Nekem nem kell semmit tennem, azért hogy Jézus elfogadjon.
  • Jézus teljesmértékben úgy vette magára az én bűnömet, mintha Ő követte volna el.
  • Jel 22, 17
Voltak kiscsoportos szemináriumok, amiket Isten nagyon megáldott. Valamint volt egy fiú/ lány alkalom, amit Stanzel Balázs és Leah tartottak:
  • Istennek nem célja a házasság, a mi útunk nem a házasságnál ér véget.
Csodálatosak voltak a dicsőítések, engem minden dicsőítésnél átjárt a Szent Lélek jelenléte.
Hazafelé jövet semmilyen baleset nem történt. Isten ismét megerősítette bennem, hogy menjire fontos a közben járás és az evangélium hírdetése.
Isten áldjon titeket, Orsi


No comments:

Post a Comment