Sunday, March 22, 2009

A Megváltó Él

Sziasztok!
Szeretnék nektek beszámolni, amit Isten az elmúlt időszakban tett velem.
Ráébresztett arra, hogy nekem nem is kell erőlködnöm és keresnem a szolgálatokat, mert Isten anélkül is ad nekem szolgálati lehetőséget, hogy én keresném a lehetőséget.
Nekem annyit kellett tennem, hogy kérni Istent: "Uram, ha akarsz hívj el különböző helyekre szolgálni" és megtette.
Isten megmutatta, mennyire nem vagyok méltó arra, amit Ő nekem elkészített.
Viszont megmutatta, hogy nekem csak el kell fogadnom, hogy az Ő kegyelme nélkül nem jutok sehova, mert ez az ami éltet.
Rá kellett jönnöm, ha Isten Szent Lelke nem működik az életemben (test, lélek, értelem), akkor megszűnök létezni és nem vagyok másra képes, mint vétkezni.
Jézus meghalt értem, de nem maradt a halálban, azért hogy én élhessek, harmadnapra feltámadt és az én életemnek csak így van értelme.
Ami bizonyítja, hogy Jézus nem maradt a halálban, hogy megváltozott az életem és nem csak az enyém, hanem sokan másoké.
Jézus feltámadása nélkül és kegyelme nélkül hiába határozom el, hogy megváltozok, nem tudok csak ideig-óráig.
Viszont Jézus feltámadása által, ez a változás teljes és nem csak megváltozok, de azok a bűnök, amiket elkövettem korábban, el is töröltettek.
Isten rengeteg feladatot bízott rám, amihez megígérte, hogy nem hagy magamra benne, hanem számíthatok a támogatására a vezetésére.
Március 22- Április 8 között, majdnem mindennap megyünk bábozni általános iskolákba és óvodákba és elvisszük a gyerekek és tanárok közé egyaránt, hogy nekünk nem egy halott Megváltónk van és, hogy Jézus nem állt meg a keresztnél.
A bábozást a mai napon a gyülekezetünkben kezdtük, ahová szintén jöttek emberek, akik Jézus kegyelméről még nem hallottak.
Volt köztük egy nagymama az unokájával, akik azt mondták, hogy máskor is akarnak jönni a gyülekezetbe.
Édesanyám is ott volt, aki nagyon figyelte mind az előadást, mind pedig az utána következő tanítást.
Ennek köszönhetjük, hogy élünk és Isten tökéletesnek lát minket és gyönyörködik bennünk.
Múlt héten kaptam visszajelzést Vajtáról, hogy mehetek Nyári Szolgálatba: Június 15- Augusztus 30 között.
Nagyon hálás vagyok Istennek, mert Jó Jön.
Eddig minden beteljesedett, amit megígért és azután is be fog.
Vágyok még jobban és jobban elmerülni Jézus kegyelmében.
Ki vagyok éhezve az Ő jelenlétére az életemben.
Ennyit szerettem volna mondani.
Békesség, irgalom és szeretet adassék nektek bőségesen, Orsi

No comments:

Post a Comment