Tuesday, April 14, 2009

Szomjazom Jézus 2

Többnyire nem szeretünk szomjasak lenni. Egy jó dolog van a szomjúságban, emlékeztet arra, hogy valamire szükségem van.

Az ünnep utolsó nagy napján pedig felálla Jézus és így kiálta, mondván: Ha valaki szomjúhozik, jöjjön énhozzám, és igyék. Aki hisz énbennem, amint az írás mondotta, élővíznek folyamai ömlenek annak belsejéből. Ezt pedig mondja vala a Lélekről, amelyet veendők valának az őbenne hívők: mert még nem vala a Szent Lélek; mivelhogy Jézus még nem dicsőítteték meg.

Isten vizet ad a pusztában a népének. A szikla kettéhasadt és áradt a víz.
Szikla= Jézus
Élő Víz= Szent lélek
Kettéhasadt= Megveretett, Megölettetett

Ez az ünnep a sátoros ünnep volt, ami nem csak egy visszatekintés a múltba, hanem egy előretekintés a jövőre is.
Imádkoztak azért, hogy isten küldje el hozzájuk a Messiást és ekkor Jézus feláll és megszólal és válaszol az imádságukra.
Szomjas a nép, várják a Messiást. Jézus hozza a vizet és adja az ő Lelkét.
Jézus a válasz a próféciára, ami így hangzik: Mert vizet öntök a szomjúhozóra, és folyóvizeket a szárazra; kiöntöm lelkemet a te magodra, és áldásomat a te csemetéidre. Ézsaiás 44,3
Szomjazni akarok Jézus!


Az Élő Víz= Szent Lélek, aki nem csak megelégít, hanem felfrissíti a körülöttem lévőket is.
Aki mellettem vagy mögöttem ül, az is vizes legyen.
Amikor megtértem, Isten nekem adta az Ő lelkét.
Áramlik az életemből az Élő Víz? Akarom, hogy áramoljon.
A meghívás mindenkinek szól, nincs kivétel.
Ha nem árad belőlem az Élő Víz, akkor olyan kemény leszek, mint Afrikában, amikor száraz évszak van. Ott, amikor száraz évszak van, annyira száraz a föld, hogy amikor ráütök egy lapáttal szikrázik. Ilyen a szívünk is, csak a Szent Lélek= Élő Víz által puhul hat föl a szívem.
Isten újabb és újabb területekre akar rámutatni az életünkben, ahol még nem Krisztus ereje él.
Jézus azért adja az Ő lelkét, hogy ne saját erőmből éljek, hanem az Ő erejéből.
Jézus hív magához, hogy menjek hozzá.
Jézusnak elmondhatom minden bukásomat, nem lesz olyan amire azt mondaná: "hopp ezt még nem hallottam."
A legjobb barátomnak sokat elmondhatok, de Jézusnak viszont mindent elmondhatok.
Vágyni akarok, szomjazni Jézus után.

Isten azt mondta Mózesnek szólj a kősziklához, hogy víz áradjon belőle. Mózes viszont engedetlen volt és rosszul képviselte Istent. Kétszer rásújtott a sziklára és víz fakadt belőle. Isten azt mondta Mózesnek: Mivelhogy nem hittetek nekem, hogy megdicsőítettetek volna engem Izráel fiainak szemei előtt: azért nem viszitek be e községet a földre, amelyet adtam nékik. 4Mózes 20

Jézus volt az a kőszikla. Jézusnak sem kellett kétszer meghalnia. Jézus egyszer meghalt és feltámadt. Innentől kezdve bármikor szólhatunk hozzá, neki nem kell mégegyszer meghalnia. Ezt jelképezi ez az Ige, amit az előbb írtam.

Ennyit szerettem volna nektek bátorításként továbbítani.
Áldás, Orsi

No comments:

Post a Comment