Monday, February 23, 2009

Minden jó, ha a Vége jó

Kedves tesók!
Úgy döntöttem kicsit változtatok a bejegyzések módján. Nem fogom naprapontosan leírni, hogy mikor mi történt, viszont annál nagyobb hangsúlyt fogok fektetni a bizonyságokra és azokra a dolgokra, amiket nem én, hanem, amit a Szent Lélek csinál. Az elmúlt héten nagyon sok áldást kaptam és sok feddést is, amikből tanulhattam. A múlthéten elkezdődtek a várva várt felkészülések a bábidőszakra. A bábdarab címe: Minden jó, ha a vége jó. Ez most ráadásul erre a hétre maximálisan igaz volt. A bábdarabban amármegszokott Pisti gyereket és Pirityúkot játszom. Isten ezt a két szerepet nekem készítette. Isten tudta, hogy miért adta nekem ezt a két szerepet. Hálás vagyok Istennek ezért a szolgálatárt. Tegnap a Zsolt mondta a próbán, hogy már 7 iskolába hívtak minket bábozni. Amiért hálás vagyok, hogy Tibi és Zoli bevállalták a szolgálatot úgy is, hogy én csak azt mondtam nekik a technikában kéne segíteni. Szóval Istennek mindig van miért hálátadni.
Amiért hálás vagyok, az a tegnapi nap. Az Istentisztelettől kezdve a Bábpróbáig,mindent megáldott Isten. Hálás vagyok azért, hogy én is eljutottam a Balázsékhoz és tök jót beszélgettünk a Balázzsal. Most azért imádkozunk, hogy mivel nagyon szeretne jönni gyülekezetbe, Isten bármilyen megoldást, de adjon, hogy Balázs el tudjon jönni. Biztos vagyok benne, hogy azt a vágyat, hogy jöjjön közénk Isten ültette bele a szívébe. Istentől bármit lehet kérni Jézus nevében Ő ezt mondta.
Isten megmutatta, mit jelent az, hogy tekjesen átadni neki a staféta botot. Isten Krisztián szívében is munkálkodik. Tegnap elvitte vasárnap esti alkalomra Budapesten, aholt találkozott két lánnyal, végig velük volt. Ők pedig adtak neki egy Bibliát. Krisztián azt is mondta, hogy lesz bemerítés. Továbbá, amiért hálás vagyok, hogy ebben a hosszú szituációban, Isten megmutatta, hogy nekem annyi feladatom volt, hogy elvezessem őt az Ajtóig, az Ő segítségével, de azzal, hogy én befejeztem a rámbízott feladatot, Isten nem hagyta abba a munkát. Isten tovább folytatja és ennek látom a gyümölcsét.
Isten, minél több féle emberrel találkozom, annál erősebbé teszi bennem a hitet, hogy neki nem számít milyen mélyen vagyunk, bárhonnan ki tud hozni. Nem számit ki honnan jött. Jézus szeretete arra ösztönöz, hogy mégjobban keressem Őt, még mélyebben tanulmányozzam az Ő Igéjét, aki Ő maga, meg akarja erősíteni bennem és használni akarja azokat a kegyelmi ajándékoka, amiket már elültetett bennem vagy el fog ültetni bennem a jövőben. Továbbra is arra vagyok elhívva, hogy közben járjak másokért és bátorítsam, buzdítsam és vigasztaljam a körülöttem élőket és akárkit, akárhol, akármikor, akármilyen helyzetben. Mindannyiótoknak köszönöm, akik imában hordoztok és imádkoztok azokért a dolgokér, amikért én is.
Isten áldjon benneteket!

No comments:

Post a Comment