Monday, March 2, 2009

...hogy mi is megvigasztalhassunk bármely nyomorúságba esetteket azzal a vigasztalással, amellyel Isten vigasztal minket.

Sziasztok!
Szeretném megosztani veletek, amiket Isten a héten tanított nekem, megerősített bennem és megmutatott nekem.
Amikor résztveszek a bábpróbákon, Isten arra tanít, hogy még ennél is jobban szánjam oda magamat. Minden területén az életemnek szükségem van Isten vezetésére és arra, hogy Isten rendelkezzen ezek felől a dolgok felől. A bábdarab arról a szól, hogy Minden jó, ha a vége jó. Tegnap először mentem el úgy próbálni, hogy tudtam rengetegen élnek körülöttem, akiket Isten ezzel akar bátorítani, hogy bármilyen nagy a nehézség és bármennyire megoldhatatlannak látszik, Jézus egy olyan barát, aki erre tud megoldást. Istennek akarok adni mindenegyes próbát és előadást, hogy hitet kapjak helyette, ami ahhoz kell, hogy bárkiért, bármikor, bárhol imádkozni tudjak. Bárkit, bárhol, bármikor bátorítani tudjak.
Az elmúlt héten Isten megmutatta nekem, hogy szükségem van arra, hogy gyakrabban elmenjek magmban sétálni, hogy Istennel kettesben legyek. Ilyet korábban nem nagyon csináltam. Isten nagyon sokakon megindította a szívemet, megmutattta, hogy mennyire fontos, hogy használjam a közbenjárást, mint egy jó lehetőséget. Amit itthon sokszor nem tudok nyugodtan tenni és egyreinkább érzem a szükségét, hogy csendességben, kettesben legyek Jézussal, hogy kiönthessem előtte a szívemet és elmondjak neki mindent, amit a szívemre a helyezett. Legyen az egy másik ember helyzete, hálaadás, bűbánat vagy csak egyszerűen vágy arra, hogy Isten jelenlétében legyek.
Megtanultam, hogy Jézust nem az elvárásaink érdeklik. Soha nem érdekelték az emberek elvárásai, annál inkább a szükségeik és az, hogy meg legyenek mentve. Megtanultam, hogy akárki van hatalmon, nekem nem az a dolgom, hogy bíráljam, akárki, akármilyen nemzetiségű nem az a dolgom, hogy bíráljam, aki akármilyen bűnt követ el nem az a dolgom, hogy szidjam. Egy dolgom van némán imádkozni, esedezni, könyörögni értük. hitet kérni arra, hogy Isten változást tud hozni bárkinek az életében. A másik dolgom, akinek csak lehet, amikor csak lehet hirdessem "a Vigasztalás, az Irgalom, a Kegyelm és a Bátorítás Istenének az üzenetét közvetítsem", ami egy szó " Agapé= Szeretet, ami nem akar kapni csak adni"
Isten megerősítette bennem, hogy azért élek, hogy bárkit, bármikor, bárhol, aki a környezetemben van vigasztaljak, bátorítsak, buzdítsak és támogassak. Hogy bárkiért, bármikor, bárhol, bármilyen helyzetben imádkozzak. ( Akik szeretnétek, osszátok meg velem az imakéréseiteket)

Hálaadás:
Isten irgalmáért
Hogy érezteti velem, hogy örül vagy fáj a szíve.
Az emeberekért, akiket vigasztalhatok.
Az osztálytársaimért
A családomért
A szolgálatokért, amikre elhívott: OBM (Országos Báb Misszió), Imaszolgálat, Bátorító szolgálat.

No comments:

Post a Comment