Sunday, February 8, 2009

Akiket én szeretek azokat megfeddem és megfenyítem... Jel, 3, 19

Isten a héten megint sokat tanított arról, hogy miért jó az nekem, ha ő megfenyit, mint apa a gyermekét. Isten azért fenyít meg, mert szeret és, hogy minden egyes fenyítéssel közelebb vigyen magához. Minél közelebb visz magához, annál inkább láthatom, hogy mennyi minden van még, amit odaadhatok neki. Azért nem azt írom, hogy oda kell neki adnom, mert Isten erre nem kötelez, hanem felszabadít arra, hogy az életem különböző területeit az Ő kezei alá vessem. Isten a héten bemutatta, hogy azoknak a lelki fegyvereknek, amiket Ő adott, mik a funkciói. Viszont azt is mondta, hogy a háborút Jézus megnyerte nekünk, de még lesznek vesztes csatáink és nekünk olyan Vezérünk van, akihez egy vesztes csata után is oda mehetünk, mert Ő lehajol hozzánk, újra feöltöztet az Ő fegyverzetébe. Új eséllyel indít el a harcba. Isten ingyen kegyelemből adott nekem egy életet, amit azért kaptam, hogy éljek vele.
Isten azt is elmondta, hogy a hit és a cselekedetek elválaszthatatlanok egymástól. Hit nélkül lehetetlen tetszeni. Viszont a hit cselekedetek nélkül halott. Isten arra hívott el, hogy cselekedjük az Ő akaratát. A hitünk a fának, akkor van értéke, ha gyümölcsöt terem. Mik ezek a gyümölcsök? Azok a cselekedetek, amik nem törvény által, nem a sajátmagunknak újból felállított törvény által történnek, hanem a hit az, ami minket felszabadít arra, hogy cselekedjünk és Isten munkájának a részeseivé váljunk. Nem kell nagy dolgokra gondolni. Valakitől olvastam egyszer egy mondatot, ami így hangzott: "Isten szeretetét közvetítem az emberek felé, néha szavakat használok." Tehát sokszor nagyobb áldás lehetek egy ember számára, ha megölelem, mintha elkezdek neki prédikálni.
Istencsodálatos kegyelme, hogy még a mi figyelmetlenségeinket az Ő dicsőségére és a mi javunkra fordítja. Szombaton Budapesten jártam az Országos Bábmisszió konferenciáján. A figyelmetlenségem miatt, az ellenőr megbüntetett a Metró kijáratnál. Isten kegyelme, hogy adott mellém testvéreket sőt, még nem hívő embereket is, akik segítenek nekem elrendezni a büntetés helyrehozatalát. Isten ismét bevont a Bábmisszióba. Megtekintettem az új Húsvéti bábdarabot, aminek a címe: " Minden jó, ha a vége jó." Idén tavasszal a Nyíregyházi Bábcsoport tagjaként veszek részt a darabban.
Istentől kapott kegyelmi ajándékaim, amikben szükséges, hogy tovább erősítsen a buzdítás és a szolgálat ajándéka. Viszont továbbra is imádkozom, hogy Isten minden kegyelmi ajándékot adjon neke, amikkel engem meg akar áldani és, amik által másoknak is áldássá akar tenni. Isten most alakítja ki bennem az értékrendemet, megtanít mérlegelni és még mindig vannak dolgok, amiket át akarok neki adni.
Hálaadás:
Azért, hogy Isten anélkül is elhív, hogy szolgáljam őt, hogy erőlködni kéne.
Azért, hogy Őhozzá akkor is mehetünk, ha elvesztettünk egy csatát.
Azért, amit az Országos Bábmisszión keresztül végez Isten.
Az Igéért, ami által növeli a védekezőképességünket az ellenséggel szemben.
Azért, hogy az Ördög az Ő ellensége és, hogy ő már legyőzte.
Hála, hogy Ő a halál és a gyász fölött is Úr.

Orsi


No comments:

Post a Comment